کد خبر: ۸۶۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 28 June 2020

 

تابناک/ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ابراز افتخار و خرسندی از سرمایه گذاری خانواده ” تقی پور دهکاء در این منطقه، با تصریح بر این که راه اندازی مجتمع تجاری و فرهنگی آرش سبب توسعه منطقه می شود ،تاکید کرد : کشورمان به سرمایه گذاران دل سوز و  پر تلاش هم چون:” آرش و امین تقی پور دهکاء” خیلی بیشتر نیاز دارد و امیدواریم  نسل این افراد زیادتر بشود،ضمن این که سازمان از طرح های این شرکت حمایت می کند.

”محمد علی روز بهان” در جریان بازدید نزدیک به دو  ساعته از پروژه در دست احداث “مجتمع تجاری و فرهنگی آرش” در مجاورت درب شماره دو فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی ، طی سخنانی،اظهار کرد : روزی 100 بار از دفتر کار ،پروژه در دست احداث “مجتمع تجاری و فرهنگی آرش”نگاه می کنم.

وی  با ابراز تشکر ویژه از پیگیری و هم چنین لذت بردن از سرعت عمل در ساخت پروژه آرش مال،ابراز کرد: به برادران “تقی پور دهکاء ” آفرین می گویم و آرزو دارم کار ساخت مجتمع هر چه سریعتر به نتیجه برسد و مورد بهره برداری قرار بگیرد و سبب توسعه منطقه بشود.

این مقام خطاب به اعضای هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی  با بیان این که دیدن نحوه ساخت و سرعت عمل شما در ساخت مجتمع آرش سبب بیرون رفتن خستگی از تن می شود،افزود: سرعت کار شما ستودنی است و ان شاء الله هر چه زودتر مجتمع به بهره برداری برسد تا مردم از خدمات بهره مند بشوند.

روز بهان ” پس از رویت نقشه و 3 D (تری دی ) هم چنین بازدید از مجتمع در دست احداث،طرح به کار رفته را بسیار زیبا دانست و استفاده از رنگ های سفید و طلایی را به ترتیب به منزله  پاکی و لاکچری بودن توصیف کرد.

وی جا نمایی محل احداث مجتمع را بسیار متفکرانه قلمداد کرد و متذکر شد : “آرش مال” در نزدیکی مجتمع بندری،جاده ارتباطی،دریا،ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی،ارتفاع بلند 37 متری، ، کلانتری و بوستان ساحلی در دست احداث می باشد و سبب ارزش افزوده در منطقه شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی،احداث اولین پردیس سینمایی مبله، داشتن پارکینگ زیر زمینی،ارتفاع 6 متری هر طبقه به جز 7 متری هم کف از دیگر ویژگی های مجتمع در دست ساخت “آرش مال” است که سبب جذب گردشگران و اشتغال زایی اشخاص می شود.

“روز بهان” با ابراز خرسندی شدید از برنامه ریزی شرکت انبوه سازان آرش در مراحل مختلف پروژه های تجاری بر کمک کردن از این مجموعه بخش خصوصی جهت پیش برد امور تاکید کرد.

وی با تاکید بر این که اجناسی که در مجتمع آرش مال پس از راه اندازی برای فروش عرضه می شود از تولیدات استانی و هم چنین منطقه آزاد انزلی باشد،ابراز کرد: کشورمان به سرمایه گذاران دل سوز و  پر تلاش هم چون:” آرش و امین تقی پور دهکاء” خیلی بیشتر نیاز دارد و نسل شان زیادتر بشود،ضمن این که سازمان از طرح های این شرکت حمایت می کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه انزلی در ادامه به تبیین سیاست های کاری در زمان تصدی این سمت پرداخت و خاطر نشان کرد :  منطقه هم اکنون دارای سه پاساژ فعال دارد و 7 پاساژ دیگر هم احداث می شود،بنابراین پاساژ سازی ،کافی است.

” روز بهان” یکی از مهم ترین سیاست های کاری خودش را پرداختن به اولین ها در سطح کشور ،استان گیلان و منطقه آزاد انزلی ذکر کرد و گفت : تبدیل منطقه آزاد انزلی به قطب آموزش عالی کشور با راه اندازی نمایندگی چندین دانشگاه کشور روسیه با زبان روسی از جمله  پاولوف با رتبه زیر 500 در دستور کار قرار دارد و مکاتباتی نیز در این راستا انجام شده است.

وی پرداختن به حوزه گردشگری را هم مورد تاکید قرار داد و یکی دیگر از مهم ترین برنامه های کاری خودش در بخش ” اولین ها بیان کرد.

این مقام از جمله این طرح ها را راه اندازی مجتمع سالمندان در کنار ساحل عنوان کرد و افزود : طرح بعدی منظرگاه در بخش گردشگری می باشد که یکی از این موارد راه اندازی اتوبوس دریایی می باشد که بر روی خشکی راه برود و با همین حالت داخل دریا برود،علاوه بر آن ایجاد طرح پارک فضایی(برای اولین بار در کشور)در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش هم با قدردانی از حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی از مجتمع در دست احداث “آرش مال” ، اظهار کرد:پروانه ساخت مجتمع نهم دی ماه 97 از سازمان منطقه آزاد انزلی اخذ گردید و کلنگ زنی و شروع به عملیات اجرایی بهمن ماه آن سال آغاز شد.

“امین تقی پور دهکاء “، یاد آور شد :  شرکت انبوه سازان آرش به مدیریت و سرمایه گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۳ سال است که در حوزه ساخت و ساز شهرک های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

وی ابراز کرد : به لطف خداوند توانسته ایم با اتکا به نیروی کار متخصص و توانمند و مدیریت بهینه اقدام به طراحی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک های ویلایی و غیر شهرکی کنیم .

به گفته این فعال بخش خصوصی، این مجموعه  است با ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم قدم مهمی را در تولید اشتغال پایدار در استان گیلان که از مورد بیکاری رنج میبرد بردارد .

“تقی پور دهکاء،معتقد است:” امید است با تمهیدات در نظر گرفته شده و پروژه های در دست احداث به این تعداد بیافزاییم و در این راستا از هیچ تلاش و برنامه ریزی دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد : در سالی که به عنوان “سال جهش تولید” نام گرفته کمتر مسوولینی هستند که در بالاترین سطح مدیریتی دغدغه حمایت از سرمایه گذار را دارند، سرمایه گذارانی که در تمام این نا به سامانی های اقتصادی و فراز و نشیب های بی شماری که زیر سایه تحریم های سخت هر روز ضربه ای وارد می کند جسم و روح و سرمایه و منابع انسانی متخصص خود را در معرض ریسک قرار داده اند.

‌به گفته رئیس هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش،یکی از این مسوولین و مدیران ارزنده ” محمد ولی روزبهان” نام دارد و هم اکنون رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی هستند که با حضور ارزش مند خود و هیات همراه در پروژه عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی “آرش مال” انرژی بی نهایتی را به این مجموعه تزریق کردند. ‌

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

‌تقی پور دهکاء ،خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و هیات همراه،ابراز کرد: شما در این بازدید با رویکردی روشن فکرانه و حمایتی انرژی 100چندانی به مجموعه آرش مال و شرکت انبوه سازان آرش دادید و اظهار کردید که هر روز با دیدن این پروژه و تلاش بدون توقفی که در آن صورت می گیرد آ ن را به عنوان الگو و نمادی از جلوه های تلاش و تخصص یاد می کنید.‌

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

وی ادامه داد:  سپاس از اینکه با تفکر حمایتی خود ما را در این مسیر پر پیچ و خم و پر ریسک تنها نمی گذارید و با توجه خود ما را بیش از هر زمانی نسبت به ادامه حرکت امیدوار می کنید.‌

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

این فعال بخش خصوصی،متذکر شد :همچنین سپاس ویژه ای داریم از مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی در سطوح مختلف که در تمام این سال ها از هیچ حمایتی از ما دریغ نکردند.‌

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

تقی پور دهکاء ،بیان کرد:امید که همه مسوولین ما در جهت حفظ سرمایه گذاران و تولید کنندگان و مدیران اشتغال زای کشور مسیری مشابه  و حمایتی را در پیش بگیرند تا دست در دست هم از بحران ها عبور کنیم و شاهد شکوفایی اقتصاد و سربلندی هم وطنان و هم میهنان عزیز کشورمان باشیم.

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

وی  حمایت دیگر مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی  را مورد تاکید ویژه قرار داد و  تصریح کرد : نباید فرصت سوزی بشود و باید دست سرمایه گذاران وقتی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری می کنند،گرفت تا خدای نکرده پشیمان نشوند .

“این سرمایه گذار جوان” در پایان یکی از سیاست های خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تخفیف عوارض به ازای هر صندلی سینما عنوان کرد.

به گفته وی،سازمان منطقه آزاد انزلی در دوره مدیرعاملی “رضا مسرور” اعمال تخفیف لحاظ نکرد و “شرکت انبوه سازان آرش “برای ساخت سینما هزینه کامل آن را به سازمان پرداخت.  

✅ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های در حال اجرای بخش خصوصی در منطقه

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش هم طی سخنانی در این بازدید افزایش افسار گسیخته مصالح ساختمانی و دسترسی سخت به این مصالح و هم چنین اخذهزینه گزاف حمل مصالح بیش تر از فاکتور توسط برخی از رانندگان را مورد انتقاد قرار داد .

آرش تقی پور دهکاء با اشاره به خریداری حدود یک هزار ملک طی 13 سال گذشته به ارزش 1 هزار میلیارد تومان در روستای چونچنان شهرستان رشت،تاکید کرد : شرکت انبوه سازان آرش از ساخت ویلا و شهرک خسته شده است و از این پس تمایل دارد در حوزه گردشگری فعالیت کند.

وی با قدردانی از اعلام حمایت و تجلیل های رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی از عمل کرد شرکت انبوه سازان آرش، پیش بینی کرد به فضل خداوند متعال مجتمع تجاری و فرهنگی “آرش مال” در بهار سال 1400 شمسی به بهره برداری برسد.

این کار آفرین نمونه اشتغال زای کشور طی 5 سال اخیر به صورت مستمر ،تیم شرکت انبوه سازان آرش را یک خانواده دانست و تاکید کرد : این مجموعه بخش خصوصی تاکنون یک ریال از دولت وام اخذ نکرده و روی پای خودش ایستاده است.

“تقی پور دهکاء” با بیان این که برای ساخت المان “آرش مال” از کامپوزیت با مغز آلومینیوم با مقاومت 2 ساعته در برابر حریق از یکی شرکت های استان آذربایجان شرقی  دارای ضمانت 18 ساله و بیمه 30 ساله خریداری شده است،استفاده از این کامپوزیت را با تائید سازمان آتش نشانی اعلام کرد.

وی  به تبیین یکی از مهم ترین دلایل ساخت مجتمع فرهنگی و تجاری “آرش مال” پرداخت و اعتقاد دارد:”این مجتمع برای استان گیلان می باشد و گیلانیان حق دارند یک مرکز خرید خوب داشته باشند ،ضمن این که هدف از ساخت فقط سود نبود ،به طوری که در هر طبقه حدود 40 درصد واحدهای تجاری و مابقی مشاعات و” وُید” است.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش با اعلام در دست احداث بودن 4 سینما در یکی از طبقات مجتمع مذکور،متذکر شد: یکی از سینماها دو منظوره خواهد بود به طوری که توانایی برگزاری کنسرت با 660 صندلی مبله را خواهد داشت.

این مجتمع تجاری،فرهنگی، تفریحی در زمینی به متراژ ۴۰۸۳ متر مربع در۶ طبقه بر روی همکف با مساحت ۲۲ هزار مترمربع ساخته می شود. در این طرح سرمایه گذاری، طبقه زیر زمین به عنوان پارکینگ مجموعه، طبقه اول، دوم و سوم به فروشگاه‌های تجاری اختصاص یافته، در طبقه چهارم یک سالن سینما با ظرفیت ۸۰۰ نفر، ۳ سالن سینما خانوادگی نیز با ظرفیت ۱۵۰ نفر به منظور تأمین نیازهای فرهنگی و سینمایی منطقه در نظر گرفته شده، از سوی دیگر مجموعه های طبخ غذای فود کورت و وجود مکانی برای بازی کودکان و گیم نت از دیگر امکانات موجود در این طبقه می باشد. در طبقه پنجم یک سالن بزرگ تالار، رستوران و کافی شاپ با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر طراحی شده و در طبقه ششم یک سالن VIP با زاویه دید ۳۶۰ درجه به متراژ ۸۵ متر مربع جهت پذیرش و پذیرایی مهمانان ویژه احداث خواهد شد.

مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی مزبور با برآورد هزینه حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵۰ نفر را در دوره سه ساله ساخت مجتمع پدید می آورد و در زمان بهره برداری نیز موجبات ایجاد شغل برای ۸۵۰ نفر می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار